KONTAKT

Servis elektronických hudebních nástrojů, aparatur a hudebního vybavení

Provozovna servisu

Keyboardservis
Bc. Marek Lutr
Masarykova 287
Luhačovice
763 26

 

Adresa pro osobní dovoz
i zaslání přístrojů do opravy je shodná.

Technik a zodpovědná osoba

Bc. Marek Lutr
IČ: 03726444
Nejsem plátce DPH.

 

Kontakty

Email: info@keyboardservis.cz

 
Do emailu s dotazem na opravu prosím nezapomeňte uvést přesný model přístroje, vaše jméno, místo bydliště a také zda budete chtít nástroj do opravy dovézt osobně, zaslat nebo zajistit svoz.

Na anonymní emaily neodpovídáme. Neposkytujeme ani poradenství před koupí nového či bazarového nástroje.

Momentálně nemáme kapacitu odpovídat na telefonní hovory v reálném čase. Kontaktní telefon bude poskytnut po domluvě opravy emailem. Na emaily odpovídáme v pracovní dny zpravidla do 24 hod.

Děkujeme za pochopení.

 

Sídlo firmy

Keyboardservis sídlo

Kde nás najdete

Druhý bílý dům nad kruhovým objezdem,
čp. 287 – vila Zora (pod hotelem Morava),
směr Městská plovárna Luhačovice.
Po pravé straně vozovky uvidíte čtvercovou
červenou ceduli „SERVIS ELEKTRONIKY“
a bránu s vjezdem pro auto.

Mapa zde >>

Keyboardservis sídlo

Vchod a parkování

Pro složení nebo vyzvednutí přístroje
můžete přistavit vůz k naší bráně.
Vchod se nachází z pravé strany domu,
zvonek je na verandě.
Dlouhodoběji lze parkovat v ulici Solné na
velkém placeném parkovišti (vjezd na něj
je u Městské plovárny, asi 100 m rovně
do kopce).

 
Běžná pracovní doba:

Po: 9 – 17
Út: 9 – 17
St: 9 – 17
Čt: 9 – 17
Pá: 9 – 15
So: po domluvě možnost převzetí přístroje do opravy / vydání hotové zakázky
Ne, státní svátky: zavřeno

 

Informace pro zasílání nástrojů na servis a zpět

Vzhledem k vysokým cenám poštovného České pošty u větších zásilek doporučujeme pro zasílání klávesových nástrojů použít dopravce DPD (jednoduché objednání přepravy na stránce
www.zaslat.cz).
Dopravce vyzvedne nástroj přímo u vás doma a opravený vám jej zase domů v avizovaný přibližný čas doručí. Prosíme ve vašem vlastním zájmu o pečlivé zabalení nástroje – ideálně pevný kufr, originální krabice nebo pevná kartonová krabice vevnitř vystlána dostatečnou vrstvou měkkého materiálu (molitan, vzduchové polštáře, několik vrstev bublinkové fólie apod.).

Standardně posíláme opravené nástroje zpět zákazníkovi na dobírku, tozn. dopravce DPD přijme při převzetí nástroje hotovost nebo platbu platební kartou (v dobírkové částce bude již zahrnuta cena za opravu i zpáteční přepravné/balné, standardně cca 250-300 Kč). U nadrozměrných pian, kde je třeba paletová přeprava společností Toptrans, by se cena za 1 cestu pohybovala okolo 1000 Kč. Možná je i platba předem na účet. Po opravě Vás vždy kontaktujeme a na způsobu dopravy a platby se domluvíme.

Platby za naše služby a zboží

Na provozovně přijímáme platby v hotovosti nebo QR kódem z Vaší aplikace mobilního bankovnictví.

Možno také zaplatit před vydáním opraveného přístroje / dodáním zboží klasickým převodem z účtu:

Účet pro ČR: 43-0398520267/0100 (Komerční banka)

Účet pro SR a EU (Fio Banka)
Číslo účtu: 2801937476/2010
IBAN: CZ0320100000002801937476
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Majitel účtu:
Bc. Marek Lutr
Masarykova 287
763 26 Luhačovice